Σάββατο 25 Ιουνίου 2011

ΑΝΕΚΔΟΤΟ: ΔΥΟ ΑΦΓΑΝΟΙ...


Δύο Αφγανοί , που είχαν χαθεί για πολύ καιρό μετά από το "πέρασμά" τους από τον Έβρο, συναντιούνται τυχαία σε κεντρικό δρόμο της Αθήνας.

 
Ο πρώτος ντυμένος σαν πρίγκιπας, κατεβαίνει από μια μερσεντάρα τελευταίο μοντέλο.
Ο δεύτερος, κακομοίρης, κρατώντας στα χέρια ένα πακέτο κάλτσες που προσπαθούσε να πουλήσει, λέει στον φίλο του:
-"Βλέπω καλοπερνάς! Τί δουλεία κάνεις και τα κονομάς;
-"Ζητιανεύω στο μετρό"
-"Μή μου λες. Και βγάζεις τόσα πολλά;"
- "Σίγουρα. Δοκίμασε το και συ! Κάθισε κοντά στα εκδοτήρια εισιτηρίων  με μια πινακίδα , και θα δεις!" 
Μετά από κάνα δύο μέρες ο ταλαίπωρος, ξαναβλέπει τον πλούσιο φίλο του.
"-Έ,   Ahmed, με δούλεψες , του λέει. Σε δύο μέρες όλα κι όλα μάζεψα 1 ευρώ". αν και στην πινακίδα είχα γράψει:
-     Είμαι χωρίς δουλεία, η γυναίκα μου είναι άρρωστη και τα τρία παιδιά μου πεινάνε!
Δεν αξίζει να ζητιανεύω στο μετρό"
-Μήν λές βλακείες- του απαντά ο Ahmed- κοίταξε τι μάζεψα εγώ σε δύο ημέρες- και του ανοίγει μια μεγάλη τσάντα γεμάτη με δεκάευρα
"-Δεν είναι δυνατόν -λέει ο άλλος απορημένος . - Τί έγγραφες στην πινακίδα?"
- Έγραφα:
Μου λείπουν μόνο  10 EURO για το εισιτήριο να γυρίσω στο Αφγανιστάν..... 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου